Home

Vragen over betalen

Hieronder staan alle veelgestelde vragen over het betalen van een bestelling aan Marjo Speelgoed.

Hoe kan ik betalen?

U kunt direct online betalen via iDEAL, Bancontact/ MisterCash of creditcard, veilig achteraf betalen via AfterPay of contant bij het afhalen van uw bestelling.
> Lees het volledige antwoord

Online betalen lukt niet, wat nu?

Waarschijnlijk is er een storing in het online betaalverkeer van uw of onze bank. Neem contact met ons op wanneer het probleem zich voor blijft doen. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

Wanneer u ingelogd bent kunt u informatie over uw gegevens, bestellingen en favorieten in uw account inzien.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb geen factuur ontvangen, wat nu?

Neem contact met ons op wanneer u geen factuur heeft ontvangen. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb een factuur ontvangen zonder bedragen.

Bij uw bestelling ontvangt u een pakbon. Hierop staan geen bedragen enkel de aantallen die door u besteld zijn.
> Lees het volledige antwoord

Op mijn pakbon staat een ander bedrag dan op mijn factuur.

Op uw pakbon staan enkel aantallen en geen bedragen. Hierdoor wijken beide getallen meestal af.
> Lees het volledige antwoord

Wat is de betalingstermijn?

Wanneer u niet direct online betaald maar veilig achteraf betaald via AfterPay bedraagt de betalingstermijn 14 dagen.
> Lees het volledige antwoord

Wat is het IBAN rekeningnummer?

Het IBAN rekeningnummer van Marjo Speelgoed is NL25 RABO 0326 0484 21
> Lees het volledige antwoord

Wat is de BIC-code of het Swift-nummer?

De BIC-code of het Swift-nummer is RABONL2U
> Lees het volledige antwoord

Kan ik de factuur naar een ander adres laten sturen?

Ja, U kunt verschillende adressen voor de bezorging en facturatie opgeven.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik een kopiefactuur ontvangen?

Neem contact met ons op wanneer u een kopiefactuur wilt ontvangen. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?

Veelal kunnen wij de volgende ochtend uw betaling bijgeschreven zien staan. Wanneer dat het geval is wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik de gegevens op mijn factuur aanpassen?

Nee, Wanneer uw bestelling is verzonden wordt direct uw factuur opgemaakt. Het is niet mogelijk deze vervolgens nog aan te passen.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik korting krijgen?

Van origine levert Marjo Speelgoed aan grote en kleine instellingen. De prijzen zijn nog altijd hierop gebaseerd en bieden daarom geen ruimte voor extra korting.
> Lees het volledige antwoord

Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?

Volgens onze gegevens heeft u uw factuur niet binnen 14 dagen voldaan en staat deze nog open. Wanneer dit wordt geconstateerd ontvangt u een betalingsherinnering.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb een betalingsherinnering ontvangen maar ik heb al betaald.

Het kan voorkomen dat uw betaling en de betalingsherinnering elkaar gekruist hebben. U kunt in dit geval de betalingsherinnering als niet verzonden beschouwen.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb per ongeluk geld naar Marjo Speelgoed overgemaakt, wat nu?

Neem in dit geval contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb per ongeluk teveel betaald, wat nu?

Neem in dit geval contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Staat uw vraag er niet bij?

Wij helpen u graag verder!