Home

Vragen over bezorgen

Hieronder staan alle veelgestelde vragen over de bezorging van een bestelling door Marjo Speelgoed.

Wat is de levertijd?

Wanneer u op werkdagen vóór 13.00 uur bestelt, bezorgen wij uw bestelling de volgende werkdag.
> Lees het volledige antwoord

Wat is de levertijd naar België?

De levertijd naar België kan in een enkel geval met één werkdag oplopen.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, u kunt uw bestelling op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bij ons afhalen. Kies bij betaalwijze voor "Contant bij afhalen".
> Lees het volledige antwoord

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 4,95. Naar België bedragen de verzendkosten € 6,95.
> Lees het volledige antwoord

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

We verzenden meer dan 400 artikelen geheel gratis naar u op! Daarnaast rekenen we geen verzendkosten wanneer u een bestelling plaatst van € 99,- of meer.
> Lees het volledige antwoord

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij bezorgen uw bestelling middels pakketdienst DPD.
> Lees het volledige antwoord

Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd?

Ja, wij bezorgen uw bestelling in één keer. Het artikel met de langste levertijd bepaald zodoende de levertijd van uw bestelling.
> Lees het volledige antwoord

Wat als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

De pakketbezorger laat een briefje voor u achter. Aan de hand hiervan maakt u een bezorgafspraak. Wanneer u niets laat weten biedt de bezorger uw bestelling de volgende dag nogmaals aan.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik mijn bestelling op een postbusadres laten bezorgen?

Nee, Wij bezorgen uw bestelling niet op een postbusadres.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb een verkeerd afleveradres doorgegeven, wat nu?

Zolang uw bestelling nog niet verzonden is kunnen wij uw afleveradres aanpassen. Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Mijn pakket is bezorgd maar is beschadigd, wat nu?

Maak foto's van de beschadiging en neem direct contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik de bezorgdatum uitstellen?

Ja, Neem in dit geval contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

In een enkel geval kan de levertijd oplopen. Bent u hierover niet door ons op de hoogte gesteld? Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik wil iets nabestellen, betaal ik dan weer verzendkosten?

Wanneer uw bestelling nog niet verzonden is betaalt u geen extra verzendkosten. Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik bestel voor een laag bedrag, kunnen de verzendkosten omlaag?

De kosten zijn voor ieder pakket, groot of klein, gelijk.
> Lees het volledige antwoord

Staat uw vraag er niet bij?

Wij helpen u graag verder!