Klachtenafhandeling

Al onze klanten, groot en klein, behandelen wij op dezelfde manier. Wij vinden het dan ook zeer spijtig wanneer je ondanks onze inspanningen je bestelling niet naar volledige tevredenheid hebt ontvangen.

Tegelijkertijd hopen we dat je ons de gelegenheid geeft om je ontevredenheid weg te nemen door samen naar een oplossing te zoeken.

Dit is uiteraard voor jou van belang maar zeker ook voor ons omdat je ons hiermee in staat stelt onze dienstverlening en service verder te verbeteren.

Meld je klacht

Heb je een klacht meld deze dan zo snel mogelijk. Je kunt je klacht aan ons kenbaar maken via de telefoon of mail. Wanneer wij je klacht per mail hebben ontvangen ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Oplossing

Wij streven ernaar je klacht zo snel mogelijk op te lossen maar in ieder geval binnen 14 dagen. Mocht het door omstandigheden niet mogelijk zijn om binnen deze termijn een oplossing te vinden dan word je daarover geïnformeerd. Wij proberen altijd samen met jou tot een bevredigende oplossing te komen.

Geschillencommissie

Wanneer een klacht niet naar tevredenheid is opgelost kan deze door zowel jou, als klant, als door ons worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC.

Meer informatie

Bezoek de website van Webshop Keurmerk voor meer informatie.

Bezoek de website van de geschillencommissie voor meer informatie.