Bestellen

Kan ik particulier bestellen?
Als particulier kun je bij Marjo Speelgoed veilig een bestelling plaatsen. Wanneer jij je registreert wordt je gevraagd of je voor een instelling wilt bestellen of particulier. Wanneer jij je niet eerst registreert kun je ook gewoon een bestelling plaatsen. Het registreren gebeurt dan tijdens het bestelproces.
Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?
Zolang je bestelling nog niet verzonden is kan er iets worden toegevoegd. Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.
Moet ik voor een minimumbedrag bestellen?
Je kunt voor ieder bedrag een bestelling plaatsen. Houdt er wel rekening mee dat je eventueel verzendkosten moet betalen.
Kan ik vanuit België bestellen?
Je kunt ook vanuit België veilig een bestelling bij ons plaatsen.
Kan ik bestellen zonder me te registreren?
Je kunt een bestelling plaatsen zonder jezelf eerst te registreren. Het registreren van jouw gegevens vindt dan plaats tijdens de afronding van het bestelproces.
Ik heb artikelnummers die ik wil bestellen, kan ik dit snel bestellen?
je kunt een lijst met artikelnummers direct invoeren via "Snel bestellen". Je vind Snel bestellen via de knop bovenaan iedere pagina.
Ik wil een artikel bestellen maar deze is uitverkocht, wat nu?
Laat je e-mailadres achter op de pagina van het betreffende artikel en je wordt op de hoogte gehouden zodra deze weer op voorraad is.
Kan ik vanuit Duitsland bestellen?
Je kunt ook vanuit Duitsland veilig een bestelling plaatsen bij Marjo Speelgoed.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Wanneer je jouw bestelling hebt afgerond ontvang je van ons een bevestiging van jouw bestelling op het door jou opgegeven e-mailadres.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je bestelling niet door ons verzonden is kun je jouw bestelling annuleren. Wanneer je bestelling al onderweg is, is het voor ons helaas niet meer mogelijk je bestelling te annuleren. Neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen je graag verder.