Home

Vragen over bestellen

Hieronder staan alle veelgestelde vragen over het plaatsen van een bestelling bij Marjo Speelgoed.

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de gewenste artikelen in uw winkelwagen. Druk op de knop " Naar Winkelwagen". Volg de instructies en plaats snel, veilig en eenvoudig uw bestelling bij Marjo Speelgoed.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik particulier bestellen?

Ja, ook als particulier kunt u bij Marjo Speelgoed veilig een bestelling plaatsen.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik bestellen zonder me te registreren?

Ja, u kunt een bestelling plaatsen zonder uzelf eerst te registreren. Het registreren van uw gegevens vindt dan plaats tijdens de afronding van het bestelproces.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb artikelnummers die ik wil bestellen, kan ik dit snel bestellen?

Ja, u kunt een lijst met artikelnummers direct invoeren op de pagina "Snel bestellen". U kunt deze pagina op onze website via de link linksboven op iedere pagina bereiken.
> Lees het volledige antwoord

Ik wil een artikel bestellen maar deze is uitverkocht, wat nu?

Laat uw e-mailadres achter op de pagina van het betreffende artikel en u wordt op de hoogte gehouden zodra deze weer op voorraad is.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik vanuit België bestellen?

Ja, ook vanuit België kunt u bij Marjo Speelgoed veilig een bestelling plaatsen.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik vanuit Duitsland bestellen?

Ja, ook vanuit Duitsland kunt u bij Marjo Speelgoed veilig een bestelling plaatsen.
> Lees het volledige antwoord

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, Wanneer u uw bestelling hebt afgerond ontvangt u van ons een bevestiging van uw bestelling op het door u opgegeven e-mailadres.
> Lees het volledige antwoord

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Heeft u twee uur na uw bestelling nog geen bevestiging gehad? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik iets aan mijn bestelling toevoegen?

Zolang uw bestelling nog niet verzonden is kan er iets worden toegevoegd. Neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
> Lees het volledige antwoord

Ik wil van een artikel een bepaalde variant bestellen, kan dat?

Ja, bij een aantal artikelen kunt u een voorkeur opgeven. Op de pagina van het artikel kunt u onder de afbeelding een variant aangeven, indien mogelijk.
> Lees het volledige antwoord

Moet ik voor een minimumbedrag bestellen?

Nee, u kunt voor ieder bedrag een bestelling plaatsen. Houdt u er wel rekening mee dat u eventueel verzendkosten moet betalen.
> Lees het volledige antwoord

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang uw bestelling nog niet verzonden is kunt u uw bestelling annuleren.
> Lees het volledige antwoord

Staat uw vraag er niet bij?

Wij helpen u graag verder!