Home

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling, wat nu?

Bij de meeste bestellingen worden de ruimtes in het pakket opgevuld met kleinere artikelen uit de bestelling. Hierdoor kan het voorkomen dat dezelfde artikelen niet altijd bij elkaar verpakt zijn of bij een ander artikel van de bestelling verpakt zijn. Controleert u daarom alstublieft nauwkeurig de gehele inhoud van uw pakket en alle binnendoosjes.

Alle artikelen worden per stuk verkocht maar het kan voorkomen dat artikelen met meerdere stuks verpakt zijn. Vaak wordt dan ten onrechte gedacht dat er artikelen manco zijn, controleert u daarom alstublieft ook de verpakkingen nauwkeurig.

Mocht het aantal dat op de ingesloten pakbon staat, ondanks bovenstaande aandachtspunten, niet overeenkomen met de werkelijke inhoud van uw pakket, neemt u dan direct telefonisch contact met ons op via +31 (0)73-599 4917. Wij zullen het interne logistieke proces van uw bestelling zorgvuldig controleren op eventuele fouten. Wanneer het inderdaad zo blijkt te zijn dat u te weinig heeft ontvangen dan sturen wij u uiteraard de missende artikelen zo snel mogelijk toe. U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen de tijd om manco artikelen aan ons te melden.